5 januari 2011

Förvaring

Var och inhandlade en ny pärlförvaringsbox på Clas Ohlsson idag, så har suttit och sorterat pärlor hela kvällen. Jag har alltså haft en likadan box från tidigare, men när den började svämma över så blev jag illa tvungen att köpa en ny. Nu har jag också lyckats fylla den nya boxen med pärlor, så  får se hur jag ska förvara mina skatter i fortsättningen. Men jag tycker de här boxarna är väldigt praktiska när man inte har ett fast ställe man kan jobba på eller ifall man kanske vill ta dem med när man åker någonstans. Rekommenderas ifall man ännu inte har ett alldeles enormt pärlförråd där hemma. ;) Har man mer pärlor kan jag tänka mig att det är praktiskt att förvara alla bastillbehör i dom här så det är enkelt att hitta och ta fram det man behöver.



3 kommentarer:

  1. Jag har en sådan box hemma och ja den är bra

    SvaraRadera
  2. Här var det ordning! :) ...säger en som inte har lika bra ordning på sina pärlor. Du vet nog vem!

    SvaraRadera
  3. Jo men nästa leverans ryms inte i de här lådorna så då blir det nog lite oordning här också ifall inga nya förvaringslösningar hittas. ;)

    SvaraRadera